Op 1 juli 2014 open ik in Oisterwijk een concept store:

‘HARE HOOGHEID’

Deze unieke winkel biedt bijzondere en niet alledaagse cadeau artikelen aan die veelal door mensen zelf zijn gemaakt / ontworpen.

De artikelen bij Hare Hoogheid worden aangeboden door onafhankelijke, creatieve ontwerpers.

Producten die net even anders zijn en waar de ontwerpers zichtbaar met volle aandacht aan hebben gewerkt.

Geen grote merken, maar gepassioneerde ontwerpers met een startend merk of uniek product.

Een origineel cadeau om aan iemand te geven of jezelf eens lekker te verwennen…

Een winkel speciaal voor inspirerende ontwerpers, ambachtslieden en creatievelingen die niet de (financiële) mogelijkheid of tijd hebben om een zelf een winkel te openen.

Wat is de opzet?

Alle artikelen worden door mij zelf verkocht en alle opbrengsten zijn voor jou.

Het enige wat ik vraag is een vaste vergoeding per maand voor (een deel van) een kast en/of tafel, en op toerbeurt een dag in de week de winkel mee draaien. Dit zal dus neer gaan komen op ongeveer 1 dag in de 15 weken.

Fijn voor mij en zinvol voor jou om in contact te kunnen komen en jezelf voor te kunnen stellen aan potentiële kopers.

Naar welke producten / artikelen gaat de voorkeur uit.

Art, lifestyle, vintage, design, sieraden, fashion, (bio) food, (streek) producten, diervriendelijke producten, fair-trade producten / artikelen ed..

Ook zou ik aan dit assortiment graag heerlijke honing toe willen voegen, vandaar deze oproep op dit prikbord!

Ondanks de diversiteit van producten die bij Hare Hoogheid aangeboden gaan worden, wil ik er wel een sfeervol geheel van maken.

Het moet een aanbod worden dat elkaar aanvult en versterkt, passend binnen een bepaalde stijl en uitstraling.

Info en contact

Lijkt het je wat om in deze winkel je creaties / artikelen te tonen neem dan vrijblijvend contact met me op.

Voor verdere info, mail naar:

Helga

info@harehoogheid.nl