ik start binnenkort een onlineshop “honing(produkten) en andere delicatessen”.
bij wie kan ik relevante produkten inkopen om via mijn website te gaan verkopen ?
alvast bedankt voor reacties
ton kloppenburg
Beste Ton,
Ik heb een groothandel in natuurlijke huidverzorgingsproducten met (Active) Manuka Honey uit Nieuw Zeeland. Het assortiment bestaat uit de pure Active Manuka Honey die zowel inwendig als uitwendig wordt gebruikt, diverse (medicinale) huidverzorgingsproducten met de Manuka honing, Active Manuka Honey and propolis bonbons en diverse honingzeepsoorten.
Wanneer u geïnteresseerd bent in de producten, dan kunt u contact met mij opnemen.
Met vriendelijke groet,
Elisabeth Hijweegen
06 21390621ton kloppenburg schreef:
>
> ik start binnenkort een onlineshop "honing(produkten) en
> andere delicatessen".
> bij wie kan ik relevante produkten inkopen om via mijn
> website te gaan verkopen ?
>
> alvast bedankt voor reacties
> ton kloppenburg
Hoi Elisabeth
Wij zijn een organisatie op het gebied van spiritualiteit en gezondheid en zijn op zoek naar standhouders die het leuk vinden om met hun
produkten aan onze beurzen deel te willen nemen.
Eventueel willen we indien produkten langere tijd goed te houden zijn, en er geen standhouders zijn op onze beurzen , deze produkten zelf aanschaffen om te kunnen verkopen.
Kun je ons adviseren of ken je mensen die het leuk vinden om met hun produkten bij ons op de beurzen te komen staan?
Je kunt contact met me opnemen via bovenstaand mail adres of me bellen op 0578-577654 en vragen naar Gonda Linthorst
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?