ongezuiverde was

• mat

Hallo,

Ik zoek ongezuiverde bijenwas; oude raten, resten van was na het uitsmelten.

Natuurlijk tegen vergoeding, Elke hoeveelheid is welkom.

bij voorbaat dank,

met vriendelijke groeten,

Mat

• Ton Couwenberg

Hoi Mat, ik heb nog een partijtje oude ongesmolten was + wasdeksels staan in twee oude metalen vuilnis-emmers. Totaal schat ik het op ongeveer 10 kg of meer. Bij voorkeur ruilen tegen was-raat? Omgeving Gemert, NB. Groeten, Ton Couwenberg (tel:0654957004).

• frans

hallo met frans ik heb nog ongeveer 1.5 kilo gesmolten was vraagprijs 4 euro per kilo woon in braamt bij doetinchem

• Bé Kikkert

Hallo Mat,

Ik heb nog ongeveer 40 kg uitgesmolten ongezuiverde was en ongeveer 10 tot 15 kg oude raat, laat maar horen wat er voor over hebt.

• mat

Hallo Bé

Hartelijk dank voor je reaktie.

Mag ik vragen of er in de uitgesmolten was nog veel oude raat zit; dit is nl wat ik nodig heb, net zoals de oude raat.

Tevens zou ik je willen vragen waar je woont.

Gr.

Mat

Bé Kikkert schreef:

>

> Hallo Mat,

>

> Ik heb nog ongeveer 40 kg uitgesmolten ongezuiverde was en

> ongeveer 10 tot 15 kg oude raat, laat maar horen wat er voor

> over hebt.

>

> Bé

• José Oostvogels

Hallo,

U bied ongezuiverde was aan, is het mogelijk om deze zuiver te krijgen zodat hij geschikt is om in cosmetische producten te verwerken? Welke materialen heb ik nodig om dit voor elkaar te krijgen?

Momenteel koop ik het in, in de vorm van grote korrels, ongebleekt, maar vind dat nogal prijzig en zou een manier willen vinden om het goedkoper in te kopen.