dooie boel !!!

• hans de vries

wat een dooie boel hier, ik had hier wel wat meer verwacht. of ligt dat aan mij????

ik vind wel meer vragen van mensen die onbeantwoord blijven. is het niet beter op de forum op te doeken ????

haenschen

• charmed

Hoi Hans

Als beheerder van de bijen.pagina vindt ik dat het prikbord van deze pagina niet weg moet

Er worden nog regelmatig vragen gesteld en dat ze niet beantwoordt worden

daar kan ik niets aan doen

maar dat zie je bij andere forums ook

mocht je nog andere ideen hebben voor de bijen.pagina mag je me mailen

groet

Gert Meulenbelt

(beheerder bijen.startpagina.nl)

• bertus

ga zo door ,geen prikbord te veel , prik ga zo door

• hans de vries

dat bedoel ik nou. kijk eens op de vraag van jacqueline 17-04-2006 22:12. geen domme vraag maar een vreselijk domme frederik. ik dat leuke meisje niet maar ik denk dat de vraag serieus bedoeld is en dan zo'n onzin

hans

• kreydt guido

Beste Hans,

Dat je je druk maakt over een kwibus, die zeker nog nooit een bij heeft gezien en zich annoniem intressant wilt maken, is je volste recht maar dit is nu een rand verschijnsel van alle open forums.

Het vakje “E-mailadres verstoppen” zou moeten verdwijnen en dan heb je geen ( of toch minder ) ongepaste en naamloze reacties in het forum.

groetjes

• Flor

Hee Hans,

Dat met Jaqueline is hopelijk nu opgelost, ik vind het ook ongepast dat er een paar kwibussen steeds van alles posten dat eigenlijk niets met de zaak te maken heeft. Ik ben reeds 20 jaar imker met dit jaar in september 18 bijenvolken, ik zeg wel degelijk in september want met het zeer zachte najaar zijn er reeds 4 kasten onderuit gegaan door de varroa die als razend heeft gekweekt tijdens de herfstperiode september tot november. We zullen in de lente hierover nog veel horen spreken!

Dat gezegde over die dooie boel is heel normaal maar dit forum schrappen zou spijtig zijn. Ik heb ook een site op MSN Messenger “Bijen”, daar wordt ook zo weinig gepost maar ik blijf roeien met de riemen die ik heb, zo nu en dan komt er toch eens een goede reactie los.

Flor