Aardstralen en gedrag van bijen.

• Aart

Ik zelf heb “goede” ervaringen met aanwezige aardstralen of energiebanen, per toeval ontdekt.

In de zomer enorm volk, maar tijdens de winter konden ze zich niet genoeg warmhouden (geen rust om in tros te gaan zitten).

Bij verder onderzoek bleek er een onderaardse stroom water onder die kast te zitten, vanaf toen zet ik zomers de kast er op en in de herfst schuif ik de kast er van af.

(zie ook “bijen” eerste nummer van dit jaar).

Wie heeft hier ervaring mee voor een leerzame en leuke discussie?

• Daan Ludwig

zou je nog iets meer kunnen vertellenhierover?

• masch

het schijnt dat bijen en wepsen dol zijn op deze plekken als je wichelroedelopers hoort praten. soms vinden deze mensen wespennesten van twee verschillende soorten precies bovenelkaar boven zo'n punt. bijenzwermen hangen er ook graag boven. aver het algemeen schijnen bijenvolken hoger te hangen dan de wespennesten. Zelf zou ik denken dat wepsen er een meer seizoensgebonden leven er op na houden dus extra veel van de energie die er vanuit de grond komt willen benutten voor hun ijver voor de korte tijd die ze te leven hebben terwijl bijenvolken met minder heen kunne omdat hun broed overharig is. Zet eens honingbjen onder hoogspanningleidingen en lijk eens hoeveel groter hun haaldrift wordt. Mogelijk lekt hier energie weg is is hun activiteit hoerdoor groter. Tja het blijven allemaal veronderstellingen. Bewezen is er niets het blijft voor mij nog fantaseren maar ik heb wel een vermoeden dat energiebanen invloed hebben op bijen.

• radovan

Ja dat is zo.

Wateraders onder de grond geven boven de grond een negatief geladen veld vrij dat stimulerend werkt.

Plaats een bijenkorf bovenop zo'n waterader en de bijen zullen door dit opladings effect meer gaan produceren.

Het stimulerend effect werkt ook op de mens.

Dit is de reden waarom slapen boven een waterader slecht kan zijn voor iemands gezondheid.

Een mens word bestraald met een vorm van natuurlijke epo terwijl men in feite rust vraagt.

Hierdoor raken lichaam en geest tijdens hun rust in conflict waardoor men onrustig kan slapen, eventueel ziektes kan krijgen, zelfs kanker.

Ik weet dit want ik volg een cursus als waterzoeker, wichelroedeloper.

Ik ben gestart in februari 2010 en studeer af in februari 2012.

Vriendelijke groeten,

http://www.radovan.be